ស្របទៅនឹងភាពរីកចម្រើននៃបច្ចេកវិទ្យាផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ (FinTech) របស់ពិភពលោក ប្រាសាក់ដែលជាគ្រឹះស្ថានមួយក្នុងចំណោមធនាគារធំៗទាំង 5 នៅកម្ពុជា បានផ្ដល់ជូន «សេវាធនាគារចល័ត» ដែលអនុញ្ញាត ឱ្យអតិថិជនអាចចាត់ចែងសាច់ប្រាក់បានដោយខ្លួនឯងយ៉ាងងាយស្រួលគ្រប់ពេល គ្រប់ទីកន្លែង។
លោក សាយ សូនី នាយកប្រតិបត្តិគ្រប់គ្រងទីផ្សាររបស់ប្រាសាក់ បានឱ្យដឹងថា សេវាធនាគារចល័តប្រាសាក់ រចនាឡើងដោយបច្ចេកវិទ្យាកម្រិតខ្ពស់បំផុត ដែលធានាបានសុវត្ថិភាពសម្រាប់អតិថិជន អាចធ្វើប្រតិបត្តិការចាត់ចែងសាច់ប្រាក់តាមរយៈការប្រើទូរស័ព្ទដៃ Tablet ឬកុំព្យូទ័រ។ ជាមួយសេវានេះ អតិថិជនអាច ពិនិត្យមើលសមតុល្យនិងរបាយការណ៍គណនី ផ្ទេរប្រាក់ ផ្ទេរប្រាក់ទៅអ្នកគ្មានគណនី ពិនិត្យអត្រាប្តូរប្រាក់ និងបង់ថ្លៃទឹក ថ្លៃភ្លើង ទិញកាតទូរស័ព្ទ គ្រប់គ្រងប័ណ្ណអេធីអឹមដោយងាយស្រួល និងមិនគិតកម្រៃសេវា បានគ្រប់ពេលវេលា គ្រប់ទីកន្លែង។
លោក សាយ សូនី បានបន្តទៀតថា ការប្រើប្រាស់សេវាធនាគារចល័តប្រាសាក់ ជាជំនួយដល់អតិថិជនរបស់យើងដែលមមាញឹកអាចធ្វើប្រតិបត្តិការបានគ្រប់ពេលវេលា គ្រប់ទីកន្លែង ហើយនេះក៏បានឆ្លុះបញ្ចាំងពីភាពទាន់សម័យរបស់អតិថិជន ក្នុងយុគសម័យបច្ចេកវិទ្យាដ៏ទំនើបនេះ។ នេះគឺជាការប្ដេជ្ញាចិត្តរបស់ប្រាសាក់ក្នុងការនាំយកបទពិសោធន៍ដ៏អស្ចារ្យ និងមានភាពងាយស្រួលជូនដល់អតិថិជន ដើម្បីរួមចំណែកក្នុងការជំរុញបរិយាប័ន្នហិរញ្ញវត្ថុនៅកម្ពុជា។
គួរបញ្ជាក់ថា សាធារណជនទាំងអស់អាចបើកគណនីជាមួយប្រាសាក់ និងដើម្បីអាចប្រើប្រាស់សេវាធនាគារចល័តប្រាសាក់បាន សូមអតិថិជនអញ្ជើញទាក់ទងសាខាប្រាសាក់ដែលនៅជិតបំផុត និងទាញយកកម្មវិធីសេវាធនាគារចល័តប្រាសាក់នេះពី App Store ឬ Google Play នោះអតិថិជននឹងអាចធ្វើប្រតិបត្តិការសាច់ប្រាក់បានដោយងាយស្រួល។
អំពីប្រាសាក់
ក្នុងរយៈពេល 6 ខែដើមឆ្នាំ 2019 នេះ ប្រាសាក់មានទ្រព្យសកម្មសរុបច្រើនជាង 2,800 លានដុល្លារអាមេរិក សម្ពៀតឥណទានច្រើនជាង 2,370 លានដុល្លារអាមេរិក អតិថិជនប្រាក់កម្ចី 410 ពាន់នាក់ បណ្តាញការិយាល័យ 177 ទីតាំង មានម៉ាស៊ីនអេធីអឹម 129 និងបុគ្គលិកជិត 8,200នាក់ ព្រមទាំងបានផ្តល់អគារបណ្ណាល័យចំនួន 40 នៅតាមបណ្តាខេត្តនានានៅកម្ពុជា។ ព័ត៌មានបន្ថែមសូមចូលទៅកាន់៖ www.prasac.com.kh។
សម្រាប់តម្រូវការ ឬព័ត៌មានបន្ថែមអំពីកម្ចីប្រាសាក់ សូមទាក់ទងសាខាប្រាសាក់ដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត ឬទូរស័ព្ទមកលេខ 086 999 911 ឬ 023 999 911 ឬ 0969 999 911។
Easier Anytime Anywhere with PRASAC Mobile and Internet Banking
In line with the advancement of FinTech, PRASAC, one among 5 top commercial banks in Cambodia, offers “Mobile and Internet Banking” that allows customers to manage their cash easily anytime and anywhere.
Mr. Say Sony, Senior Vice President of PRASAC, said that PRASAC Mobile and Internet Banking is designed with state-of-art technology that secures the security for clients to manage cash via mobile phone, tablet or personal computer. With this service, client can perform transactions such as check balance and account statement, fund transfer, Cash-by-Code, exchange rate, settle water and electricity payment, phone top-up, manage ATM easily with free of charge anytime and anywhere.
Mr. Say Sony continued that PRASAC Mobile and Internet Banking is helping our busy clients to do transaction at every time and everywhere. It also shows the modern lifestyle of clients in this age of cutting-edge technology. This is PRASAC’s commitment to bring a great experience and convenience to clients in order to foster the financial inclusion in Cambodia.
Please be informed that you can come to open PRASAC Savings Account to activate PRASAC Mobile and Internet Banking. Please visit any of our branch office closest to you and download PRASAC Mobile Banking app from App Store or Google Play to enjoy managing your cash easily.
About PRASAC
In the first semester of 2019, PRASAC
has more than USD 2,800 million in total asset, loan portfolio of USD 2,370
million with 410 thousand active borrowers, 177 branch office network,
installed 129
ATMs, nearly 8,200 staff, and build with support of 40 library buildings in
various provinces of Cambodia. For more information, visit: www.prasac.com.kh
For any demand or further information about PRASAC’s loan, please contact any nearest PRASAC’s branch or call 086 999 911 or 023 999 911 or 0969 999 911.