Join with Health.com.kh on Telegram

យើង​ទាំងអស់គ្នា​សុទ្ធតែ​ត្រូវ​ធ្វើការ​ជាមួយគ្នា​។ មនុស្ស​ទាំងនេះ​ត្រូវបាន​គេ​ស្គាល់​ក្នុងន័យ​ទូលំទូលាយ​ថា​ក្រុម ឬ​ផ្នែក​ឬ​មួយ​ក្រុម​តូច​។ វា​គ្មាន​បញ្ហា​នោះ​ទេ​កំហុស​ឆ្គង​ដែល​អ្នកគ្រប់គ្រង​មួយចំនួន​តែងតែ​ធ្វើ​នោះ​គឺ​គេ​គិតថា​គេ​កំពុងតែ​គ្រប់គ្រង​មនុស្ស​។ គេ​គិត​ថា​មនុស្ស​ដែល​គេ​គ្រប់គ្រង​គឺជា​ឧបករណ៍​របស់គេ មនុស្ស​គឺ​ជា​ស្តុក​ក្នុង​ការធ្វើ​ជំនួញ​។

គេ​ធ្វើឲ្យ​អ្នក​ដទៃ​ជោគជ័យ ហើយ​អ្នកមាន​អ្នកគ្រប់គ្រង​ដ៏​ជោគជ័យ​ម្នាក់ ដូច្នេះ​ទ្រឹស្ដី​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​។ ប៉ុន្តែ​ជា​សំណាង​អាក្រក់​នេះ​គឺជា​អាថ៌កំបាំង​ហើយ​អ្នក​ត្រូវតែ​មើលឃើញ​ពី​តួនាទី​ពិត​របស់​អ្នក​គ្រប់គ្រង​គឺ​គ្រប់គ្រង ស្ថានការណ៍​ប្រសើរ​ជាង​គ្រប់​គ្រង់​មនុស្ស​។ មនុស្ស​គេ​អាច​គ្រប់​គ្រង់​ខ្លួន​គេ​បើសិនជា​អ្នក​អនុញ្ញាត្តិ​ឲ្យគេ​គ្រប់គ្រង់​ខ្លួនគេ អ្វី​ដែល​អ្នក​ចាំបាច់​ត្រូវ​ផ្ដោត​ការយកចិត្តទុកដាក់​ទៅ​លើ​នោះ​គឺ​ការងារ​ពិត​នៃ​ការគ្រប់គ្រង​_​យុទ្ធសាស្ត្រ​។ ក្រុម មានន័យ​ថា​ការបំពេញ​ដើម្បី​ឲ្យ​ចប់​ការងារ​។

បើសិនជា​អាច​យក​ម៉ាស៊ីន​មក​ជំនួស​បាន​មនុស្ស​ទាំងអស់​ដែល​ត្រូវបាន​អ្នក​ជា​អ្នកគ្រប់គ្រង​នោះ តើ​មាន​មនុស្ស​ប៉ុន្មាន​នាក់​នៃ​យើង​បន់ស្រន់​សុំ​ឲ្យ​វា​កើត​ឡើង​? យើ​នឹង​នៅតែ​ត្រូវការ យុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បី​គ្រប់គ្រង​ស្ថានការណ៍​។  

​ជា​ការពិត​ណាស់​ក្នុងនាម​យើង​ជា​អ្នកគ្រប់គ្រង​មនុស្ស​យើង​ត្រូវ​ស្គាល់​ពី​ធម្មជាតិ​ពិត​របស់​គេ​គួប​ផ្សំ​ជាមួយនឹង​ភាពទន់ខ្សោយ​របស់គេ​ហើយ​យើង​ត្រូវតែ​ដឹង​ថា​អ្វី​ដែល​ជួយ​ជម្រុញ​ដល់​ពួកគេ  តើ​គេ​គិត​និង​មាន​អារម្មណ៍​ដូចម្ដេច ហេតុអ្វី​បានជា​គេ​មក​ធ្វើការ ហេតុអ្វី​បានជា​គេ​ឲ្យ​តម្លៃ​ខ្លួន​គេ តើ​គេ​ខ្លាច​អ្វី តើ​អ្វី​ជា​ក្ដីសង្ឃឹម​និង​សុបិន្ត​រសប់​គេ​។

យើង​គួរតែ​លើកទឹកចិត្ត​ដល់​គេ បង្ហាត់បង្រៀន​គេ ផ្ដល់ឲ្យ​គេ​នូវ​ធន់​ធានស​ម្រាប់​ឲ្យគេ​ធ្វើ​ការនិង​គ្រប់គ្រង​ខ្លួនគេ​។ មើល​ខុសត្រូវ និង​ដាក់​យុទ្ធសាស្ត្រ​សម្រាប់​គេ​។ យើង​នឹង​ព្រួយបារម្ភ​អំពី​គេ មើល​ខុស​ត្រូវ​គេ ឈរ​នៅ​ខាង​គេ និង​គាំទ្រ​គេ​។ ប៉ុន្តែ​យើង​នឹង​មិន​គ្រប់គ្រង​គេ​ទេ យើង​នឹង​ទុកឲ្យ​គេ​គ្រប់គ្រង​ខ្លួន​គេ​ហើយ​យើង​គួរតែ​ផ្ដោត​ការយក ចិត្ត​ទុកដាក់​ទៅលើ​តួនាទី​ពិត​ជា​អ្នកគ្រប់គ្រង​។