ការងារហាត់ការ គឺជាមធ្យោបាយមួយដើម្បីទទួលបានបទពិសោធន៍ក្នុងឧស្សាហកម្មការងារ។ ទោះបីជាយ៉ាងណាក៍ដោយ មុនពេលដែលអ្នកចាប់ផ្តើមការងារហាត់ការ អ្នកចាំបាច់ត្រូវយល់ដឹងចំនុចមួយចំនួនសំខាន់ៗទាំងនេះ។
១. ចំណាប់អារម្មណ៍លើកដំបូង គឺធ្វើអោយអ្នកឈ្នះ
ចូលប្រុងប្រយ័ត្ន និងកុំខ្មាស់អៀនក្នុងការញញឹម និងនិយាយសួស្តីទៅកាន់បុក្គលិកផ្សេងៗ។ អ្នកចាំបាច់ត្រួវតែទុកចាំណាប់អារម្មណ៍មួយ ដើម្បីអោយអ្នកក្លាយជាបុក្គលិកដែលរស់រាយម្នាក់។
២. ទីកន្លែងធ្វើការមិនមែនជាក្លឹបរាត្រី
បើសិនជាអ្នកមិនចង់ក្លាយទៅជាមនុស្សម្នាក់ក្នុងចំនោមអ្នកហាត់ការជាច្រើននាក់ទៀត ដែលត្រូវបញ្ចូនប្រលប់ទៅផ្ទះវិញ ដោយការស្លៀកពាក់សំលៀកបំពាក់មិនសមរម្យនៅកន្លែងធ្វើការនោះទេ ដូច្នេះអ្នកត្រូវដឹងពី របៀបស្លៀកពាក់អោយបានសមរម្យដើម្បីបញ្ជាក់ថាអ្នកជាបុក្គលិកមួយមានវិជ្ជាជីវ:ត្រឹមត្រូវ។
៣. មានការចូលរួម
ជាបុក្គលិកហាត់ការម្នាក់ អ្នកចាំបាច់រំពឹងទុកថា អ្នកជាផ្នែកមួយនៃប្រពន្ធ័ការងារ។ ទោះបីជាអ្នកទទួលបានការងារមួយ ដែលអ្នកមិនពេញចិត្តក៍ដោយ អ្នកត្រូវចងចាំថាការងារមួយអាចសំរេចទៅបានដោយមានវត្តមាន រឺក៏គ្មានរបស់អ្នក។ លើសពីនេះទៅទៀត ការបដិសេធទទួលការងារដែលផ្តល់អោយអ្នក វាអាចប៉ះពាល់ដល់ការងារហាត់ការរបស់អ្នក។
៤. ខិតខំប្រឹងប្រែងធ្វើការ
អ្នកត្រូវធ្វើអោយច្បាល់លាស់ថា ពេលវេលាដែលអ្នកចំណាយនៅកន្លែងការងារនឹងធ្វើអោយអ្នករួមការងាររបស់អ្នកអាចសំរាលការងាររបស់ពួកគេបានខ្លះៗដែរ។ តាមរយះមធ្យោបាយនេះ វាអាចធ្វើអោយអ្នកក្លាយជាសមាជិកដែលមិនអាចខ្វះបាននៅក្នុងក្រុមការងាររបស់អ្នក។ បើសិនជាអ្នកទុកចិត្តថា អ្នកអាចធ្វើអោយវាប្រសើរឡើងនួវស្ថានភាពការងារនៅកន្លែងធ្វើការរបស់អ្នកបាន ដោយធ្វើការងារដែល អ្នករួមការងាររបស់អ្នក មិនចូលចិត្តធ្វើការងារទាំងនោះ។ មនុស្សគ្រប់គ្នានឹងចូលចិត្តបុក្គលិកហាត់ការ ដែលស្មគ្រ័ជួយសំរាលការងាររបស់ពួកគេនៅថ្ងៃដែលរវល់។
៥. ភាពរហ័សរហួស
តែងតែរហ័សរហួស និងប្រុងប្រយ័ត្ននៅកន្លែងធ្វើការ។ លើសពីនេះទៅទៀត ត្រូវមើលនៅជុំវិញខ្លួន និងទទូលធ្វើការងារដែលផ្តល់អោយពីចៅហ្វាយនាយរបស់អ្នកជានិច្ច។
៦. និយាយសុំទោសបើសិនជាអ្នកមិនដឹង
អ្នកមិនចាំមានអារម្មណ៍ថាអាម៉ាស់ដើម្បីនិយាយថាសូមទោសខ្ញុំអត់ដឹង ក្នុងខណ:ដែលអ្នកជាបុក្គលិកហាត់ការនោះទេ។ គ្មានអ្នកណាម្នាក់រំពឹងថាអ្នកដឹងរឿងគ្រប់យ៉ាងនោះទេ។ តាមពិត ការសារភាពអំពីភាពមិនដឹងរបស់អ្នក គឺវាប្រសើរបំផុត ជាជាងធ្វើពុតជាដឹងនួវអ្វីដែលអ្នកការពិតមិនបានដឹង។
៧. មើលអោយច្បាស់ចាំញាក់ចញ្ចើម
អ្នកគួរតែគួរគិតអោយបាន ២ដងមុនពេលដែលអ្នកបង្ហោះ រឺចែករំលែកអ្វីមួយនៅលើប្រពន្ធ័ទំនាក់ទំនងសង្គម។ គួររំលឹកផងដែរថា អ្វីដែលអ្នកបង្ហោះតាមប្រពន្ធ័អ៊ីនធឺណែត នឹងត្រូវបានឃើញដោយអ្នកគ្រប់គ្រង ព្រមទាំងអ្នករួមការងារ និងចៅហ្វាយនាយរបស់អ្នក។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ ត្រូវមើលអ្វីដែលអ្នកនិយាយនិងប៉ះពាល់ដល់នរណាខ្លះ។ ការសាយភាយនូវ ពាក្យចរចាមរាម និងការយល់ឃើញខុសនួវការទទួលបានពត័មាននៅមជ្ឈដ្ឋានជុំវិញ គឺជារឿងងាយស្រួលបំផុត៕
៨. កុំបង្ហាញពីអត្ថលេខរបស់អ្នក
ជាធម្មតាអ្នកមិនត្រូវផ្សព្វផ្សាយពីកន្លែងធ្វើការពិតប្រាកដរបស់អ្នកគ្រប់ពេលវេលានោះទេ។ ត្រូវចងចាំថា អ្នកអាចបង្ហាញអត្ថលេខរបស់អ្នកនូវកន្លែងធ្វើការ រឺក្នុងកន្លែងផ្សេងៗក្នុងករណីចាំបាច់តែប៉ុណ្ណោះ។ គ្មាននរណាម្នាក់ចូលចិត្តឃើញអ្នកដទៃអួតសំញ៉ែងនោះទេ។
៩. បង្កើតបណ្តាញ
បណ្តាញដ៍ច្រើន ដែលនឹងប្រាកដថាអាចជួយអោយអ្នកឆ្ពោះទៅមុខជានិច្ច។
អ្នកគួរតែព្យាយាមចងចាំឈ្មោះមនុស្សដែលអ្នកបានស្គាល់អោយបានច្រើនដែលវាគឺជាគន្លឹះសំរាប់អាជីព រឺមុខជំនួញរបស់នៅថ្ងៃខាងមុខ៕
ពត៌មានប្រចាំថ្ងៃ ចំណុចទាំង៩ ...
ចំណុចទាំង៩ ដែលបុគ្គលិកហាត់ការគួរយល់ដឹង
ទំនាក់ទំនងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មសូមទូរស័ព្ទមកលេខ 011688855