របាយការណ៍របស់ Captiv8 ដែលយកមកចុះផ្សាយដោយគេហទំព័រដ៏ល្បីឈ្មោះ The Economist កាលពីឆ្នាំ ២០១៦ បានឲ្យដឹងពីទំហំទឹកប្រាក់ដែលបុគ្គលល្បីៗ រកបានគិតជាមធ្យមពីបណ្ដាញទំនាក់ទំនងសង្គមចំនួន ៦។
បណ្ដាញសង្គមទាំងនោះគឺ Youtube, Facebook, Instagram, Snapchat, Vine និង Twitter។
ការរកលុយបានច្រើន ឬតិច របស់បុគ្គលល្បីៗក្នុងបណ្ដាញសង្គម គឺអាស្រ័យលើប្រជាប្រិយភាពរបស់បុគ្គលនោះ។ តួយ៉ាង យោងតាមទិន្នន័យរបស់ Captiv8 កាលពីឆ្នាំ ២០១៦ បើសិនជាបុគ្គលមាន Follower លើសពី ៧លាននាក់ក្នុង Youtube ចំណូលដែលពួកគេរកបានក្នុងការបង្ហោះវីដេអូម្ដងៗ ជាមធ្យមគឺរហូតដល់ទៅប្រមាណ ៣០ ម៊ឺនដុល្លារសហរដ្ឋអាមេរិកឯណោះ។
ប្រភពសំខាន់នៃចំណូលនេះ គឺបានមកពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនម៉ាកល្បីៗជាច្រើន។ ក្រុមហ៊ុនទាំងនោះ មើលឃើញបណ្ដាញទំនាក់ទំនងសង្គម គឺជាកន្លែងមួយដែល អាចមើលឃើញច្បាស់ជាងមុន ថានរណាជាអតិថិជនគោលដៅ និង”អាចប្រាស្រ័យទាក់ទងដោយផ្ទាល់ ឬប្រយោលជាមួយអ្នកទាំងនោះ”។
ខាងក្រោមជាតួលេខដែលបុគ្គលល្បីក្នុងបណ្ដាញសង្គមទាំង ៦ អាចរកបានជាមធ្យមពីការបង្ហោះម្ដងៗ (ទិន្នន័យអាចប្រែប្រួលនាពេលបច្ចុប្បន្ន) ៖
សូមបញ្ជាក់ផងដែរ Vine ត្រូវបានបិទជាផ្លូវការរួចបាត់ទៅហើយដោយ Twitter កាលពីដើមឆ្នាំ ២០១៧៕
ប្រភព៖ sabay.com.kh