ក្លៀកអាចចាត់ទុកបានថាជាតំបន់ឯកជនមួយ ដែលមនុស្សទូទៅមិនសូវហ៊ានបង្ហាញជាសាធារណៈ មិនថាស្រី ឬប្រុសឡើយ។បើចំពោះស្រីៗវិញរឹតតែមិនបាច់និយាយទៅទៀត ពោលគឺភាគច្រើន លើសលប់អៀនមិនហ៊ានបញ្ចេញឱ្យគេឃើញឡើយ ជាពិសេសអ្នកដែលមានក្លៀកមិនស ឬស្បែក គ្រើមមិនរលោងតែម្តង។
ទោះជាយ៉ាងណា ក្រុមហ៊ុនមួយនៅប្រទេសជប៉ុន បែរជាយល់ថា វិធីល្អបំផុតដើម្បីឱ្យអតិថិជន ចាប់អារម្មណ៍ក្រឡេកមើលផ្ទាំងផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម គឺមានតែបិទក្នុងក្លៀករបស់ស្រីៗទៅវិញ។
គេហទំព័រ SoraNews24 បានចុះផ្សាយថា ក្រុមហ៊ុនផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានឈ្មោះថា Wakino Ad Company ខាងលើនេះមានឯកទេសខាងប្រើក្លៀករបស់ស្រីៗជាផ្ទាំងបិទ ផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផលិតផលរបស់អតិថិជនខ្លួន។
សូមបញ្ជាក់ថា ពាក្យ “waki” មានន័យថា “ក្លៀក” ជាភាសាជប៉ុន។ ហើយវាក៏ស្រដៀងទៅនឹង ពាក្យ “wacky” ដែលមានន័យថា “យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ”៕
ប្រភព៖ rasmeinews.com