ប្រសិនជាអ្នកចង់ទទួលបានផលខ្ពស់ពីការងារ អ្នកគួរតែរក្សាទម្លាប់៩ខាងក្រោមនេះជាប្រចាំ។ តើមានអ្វីខ្លះទៅ?

1.    អ្នកគួរតែងូតទឹកត្រជាក់ ដើម្បីទទួលបានអារម្មណ៍ស្រស់ស្រាយ។ ដូចនេះ អ្នកនឹងមានអារម្មណ៍ខ្ពស់ក្នុងការបំពេញការងារ ដោយធ្វើឲ្យលទ្ធផលដែលអ្នកទទួលបានគឺមិនទាបនោះទេ។

2.    ក្រោយពេលដែលអ្នកចូលដល់កន្លែងការងារភ្លាម អ្នកមិនគួរឆែតemailភ្លាមនោះទេ ដោយគួរតែចាំដល់ប្រអប់សារសំខាន់លោតមក ទើបអ្នកធ្វើការឆែតបាន។ ការធ្វើបែបនេះ ដើម្បីអាចកាត់បន្ថយអារម្មណ៍ស្មុគស្មាញតាំងពីព្រឹក។

3.    អ្នកគួរតែបិទអ៊ីតធើណេតក្នុងទូរស័ព្ទអ្នកចំនួនប៉ុន្មានម៉ោង ដើម្បីឲ្យអ្នកអាចផ្តោតលើការងារអ្នកបានល្អ។ ក្រោយពេលដែលគ្មានអ៊ីតធើណេតនោះមករំខាន អ្នកនឹងអាចបំពេញការងារបានយ៉ាងល្អ។

4.    នៅពេលដែលអ្នកមានអារម្មណ៍ថាហត់ អ្នកអាចបិទភ្នែក ហើយអង្គុយឲ្យត្រង់។ បន្ទាប់មក អ្នកអាចចាប់ផ្តើមដកដង្ហើមវែងៗ ដើម្បីអាចកាត់បន្ថយអារម្មណ៍ស្មុគស្មាញទាំងឡាយចោលបាន។ ដូចនេះ អ្នកនឹងអាចមានអារម្មណ៍បន្តការងារទៀតហើយ។

5.    អ្នកគួរតែរៀនចេះសរសេរកំណត់ហេតុប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នក ដើម្បីអាចរៀបរាប់បទពិសោធន៍ទាំងឡាយដែលអ្នកអាចទទួលបានពេញមួយថ្ងៃ។ ការធ្វើបែបនេះ អាចបង្កើនផលខ្ពស់ដែលអ្នកអាចទទួលបានពីការងារប្រចាំថ្ងៃ។

6.    ក្រោយពេលដែលអ្នកបំពេញការងារបានចំនួន២៥នាទី អ្នកគួរតែសម្រាកចំនួន៥នាទី ទើបខួរក្បាលអ្នកអាចដំណើរការបានល្អ ដោយអាចធ្វើឲ្យអ្នកអាចបន្តការងារបានទៅមុខយ៉ាងរលូន។

7.    ក្រោយពេលដែលអ្នកបរិភោគអាហារថ្ងៃត្រង់ អ្នកអាចធ្វើការសមាធិបាន ព្រោះការធ្វើបែបនេះ អាចជួយអ្នកឲ្យមានអារម្មណ៍ល្អក្នុងការបំពេញការងារពាក់កណ្តាលថ្ងៃទៀតឲ្យបានល្អ។

8.    ក្រោយពេលដែលអ្នកធ្វើការពេញមួយថ្ងៃរួច អ្នកគួរតែរក្សាទម្លាប់ហាត់ប្រាណចំនួន៥នាទី ទើបអ្នកអាចកាត់បន្ថយអារម្មណ៍ស្មុគស្មាញពីការងារបាន។ ដូចនេះ អ្នកអាចអនុវត្តតាមវិធី៨នេះ ដើម្បីអាចផ្តល់ផលខ្ពស់ដល់ការងារអ្នកបាន៕