ប្រាសាក់ ដែលជាគ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុធំជាងគេនៅកម្ពុជា បានប្រកាសថាខ្លួនបានខិតខំយ៉ាងសកម្មក្នុងការលើកកម្ពស់បរិយាប័ន្នហិរញ្ញវត្ថុនៅកម្ពុជា តាមរយៈការផ្ដល់សេវាប្រាក់កម្ចីនិងសេវាធនាគារផ្សេងទៀតដល់ប្រជាជនកម្ពុជាដែលពុំបានទទួលសេវាធនាគារនិងទីផ្សារដែលពុំទាន់បានបំពេញ តាំងពីការបង្កើតគ្រឹះស្ថាននេះកាលពីឆ្នាំ 1995 ។
លោក សាយ សូនី នាយកប្រតិបត្តិរបស់ប្រាសាក់ បានមានប្រសាសន៍ថា «ក្នុងរយៈកាល 25 ឆ្នាំនៃប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួន ប្រាសាក់ បានធ្វើពិពិធកម្មផលិតផលរបស់ខ្លួនជាហូរហែរ ដោយចាប់ផ្ដើមពីសេវាឥណទាន រហូតដល់ សេវាផ្ញើប្រាក់ ប្ដូរប្រាក់ ប្រាក់បញ្ញើសន្សំ សេវាបើកប្រាក់ខែបុគ្គលិក សេវាទិញកាតទូរស័ព្ទ និងបានធ្វើទំនើបកម្មសេវាដែលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុដូចជា អេធីអឹម សេវាទូទាត់វិក្កយបត្រ ម៉ាស៊ីនឆូតកាត សេវាទូទាត់រហ័ស សេវាធនាគារចល័ត សេវាខេមបូឌានស៊ែស្វ៊ីច(CSS) ប្រព័ន្ធបាគងដែលដំណើរការដោយ blockchain និងសេវាផ្ទេរមូលនិធិភ្លាមៗ»។

លោកបន្តថា ផលិតផលនិងសេវាទាំងនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីបំពេញតាមតម្រូវការប្រជាជនកម្ពុជាដែលចង់បាននិងប្រើប្រាស់សេវាហិរញ្ញវត្ថុឌីជីថលដែលច្រើនសម្បូរបែប ដ្បិតការធ្វើឌីជីថលូបនីយកម្មលើសេវាពុំមែនជាជម្រើសដែលត្រូវអល់អែកទៀតទេ តែជាការរត់ប្រណាំងមួយដែលគ្រប់គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុទាំងអស់ត្រូវតែរត់តាមដើម្បីឱ្យខ្លួនមានលទ្ធភាពប្រកួតប្រជែងបាននៅក្នុងទីផ្សារដែលមានការផ្លាស់ប្ដូរយ៉ាងលឿនរហ័ស។
លោកបញ្ជាក់ថា «ហេតុនេះហើយ ប្រាសាក់ បានប្រកាន់យកជំហានជាបន្តបន្ទាប់ដើម្បីចាប់យកសេវាហិរញ្ញវត្ថុឌីជីថលនេះ ដោយចាប់ផ្ដើមជាមួយការធ្វើឌីជីថលូបនីយកម្មទៅលើផលិតផល សេវា និងប្រតិបត្តិការរបស់ខ្លួន។ ក្នុងន័យនេះ ប្រាសាក់បានធ្វើការផ្លាស់ប្ដូរប្រព័ន្ធធនាគារស្នូលពី MicroBanker មកជាប្រព័ន្ធ FlexCube ដែលជាប្រព័ន្ធធនាគារស្នូលលេខមួយនៅលើលោក ដើម្បីសម្រួលដល់ការធ្វើប្រតិបត្តិការ កសាងអត្ថប្រយោជន៍នៃការប្រកួតប្រជែង បម្រើអតិថិជនគោលដៅឱ្យកាន់តែប្រសើរនៅទូទាំងប្រទេស និងគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធព័ត៌មានឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព»។
លោក សូនី បន្តថា «ប្រាសាក់ ក៏បានដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ម៉ាស៊ីនឆូតកាត សេវាធនាគារចល័ត និងសេវាផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារច្រើនទៀតដូចជា សេវាទូទាត់រហ័ស ប្រព័ន្ធខេមបូឌានស៊ែស្វ៊ីច (CSS) ប្រព័ន្ធបាគង និងសេវាផ្ទេរមូលនិធិភ្លាមៗ។ ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុទំនើបទាំងនេះ ធ្វើឱ្យប្រាសាក់បង្កើននូវប្រសិទ្ធភាពនៃប្រតិបត្តិការ បង្កើនចំនួនអតិថិជន និងពង្រីកសេវាបានកាន់តែទូលាយ ជាមួយប្រតិបត្តិការដែលមានតម្លៃកាន់តែទាប ងាយស្រួល សុវត្ថិភាព និងលឿនរហ័ស សម្រាប់អតិថិជន»។
យោងតាមលោក សូនី ផលិតផលនិងសេវាដែលប្រាសាក់ផ្ដល់ជូនទាំងអស់នេះ បានជួយធ្វើឱ្យកម្រិតជីវភាពរបស់ប្រជាជនកម្ពុជាមានការកើនឡើង ព្រោះពួកគាត់អាចទទួលបានសេវាហិរញ្ញវត្ថុបានដោយងាយស្រួល ជាមួយនឹងថ្លៃសេវាសមរម្យ ហើយក៏បានផ្ដល់ភាពងាយស្រួលសម្រាប់ការធ្វើប្រតិបត្តិការអាជីវកម្ម និងការរស់នៅផងដែរ។
លោកបានឱ្យដឹងថា ប្រាសាក់ នឹងបន្តតាមដានចំពោះការអភិវឌ្ឍទាំងឡាយដែលពាក់ព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាហិរញ្ញវត្ថុ និងសេវាហិរញ្ញវត្ថុឌីជីថល ដើម្បីត្រៀមខ្លួនឱ្យបានល្អដើម្បីប្រកួតប្រជែងឱ្យបានជោគជ័យនៅក្នុងទីផ្សារ និងដើម្បីជំរុញបរិយាប័ន្នហិរញ្ញវត្ថុឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយនៅប្រទេសកម្ពុជា។
គួរបញ្ជាក់ថា ឥឡូវនេះ លោកអ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់បានរហូតដល់ 100,000 ដុល្លារអាមេរិក ក្នុងមួយថ្ងៃ តាមរយៈ សេវាធនាគារចល័តប្រាសាក់ (Mobile Banking ឬ Internet Banking) បានយ៉ាងងាយស្រួល គ្រប់ពេល គ្រប់ទីកន្លែង និងមិនអស់កម្រៃសេវា។ សូមបើកគណនីសន្សំនៅប្រាសាក់នៅថ្ងៃនេះ ដើម្បីរីករាយក្នុងការធ្វើប្រតិបត្តិការធនាគារដ៏សំបូរបែបជាមួយប្រាសាក់ ដោយឥតគិតថ្លៃ។
សូមបញ្ជាក់ថា គិតត្រឹមខែកញ្ញា ឆ្នាំ 2019 នេះ ប្រាសាក់មានទ្រព្យសកម្មសរុបច្រើនជាង 2,900 លានដុល្លារអាមេរិក សម្ពៀតឥណទានច្រើនជាង 2,500 លានដុល្លារអាមេរិក អតិថិជនប្រាក់កម្ចីជាង 419 ពាន់នាក់ សមតុល្យប្រាក់បញ្ញើសន្សំសរុបជាង 1,720 លានដុល្លារអាមេរិក អតិថិជនប្រាក់បញ្ញើសន្សំច្រើនជាង 597 ពាន់នាក់ បណ្តាញការិយាល័យ និងទីតាំងម៉ាស៊ីនអេធីអឹមគ្របដណ្តប់ទូទាំងប្រទេស និងបុគ្គលិក 9,000 នាក់ ព្រមទាំងបានផ្តល់អគារបណ្ណាល័យចំនួន 40 នៅតាមបណ្តាខេត្តនានានៅកម្ពុជា។
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទូរស័ព្ទមកលេខ 023 999 911 ឬ 086 999 911 ឬ ចូលទៅកាន់ www.prasac.com.kh
PRASAC Adopts Digital Finance to Spearhead
Greater Financial Inclusion in Cambodia
PRASAC, Kingdom’s largest financial institution, announced that it has actively exerted its efforts to promote the financial inclusion in Cambodia through the provision of loan and other banking services to the unbanked people and untapped market in Cambodia since its inception in 1995.
Mr. Say Sony, PRASAC Senior Vice President, said that: “Over the last 25 years of its operations, PRASAC has diversified its products from credits to deposits, fund transfer, foreign exchange, payroll services, phone top-up and upgrades to FinTech such as ATM, bill payments, POS, Fast Payment, Internet Banking, Mobile Banking, Cambodian Shard Switch (CSS), blockchain-powered payment system Bakong and Real-Time Fund Transfer.”
He added that, these products and services have been geared to the needs of Cambodian people who wish to experience full-fledged digital financial services, given that digitization of services is no longer an option but a race MFIs must run to stay relevant in rapidly evolving markets.
“PRASAC therefore has been taking progressive steps to embrace digital finance, starting with the digitization of existing products, services and operations. In this regards, PRASAC has migrated its core banking system from MicroBanker to FlexCube, the world’s first class banking system, to ease banking transactions, build a competitive advantage, better serve targeted customers across Cambodia, and effectively manage our information system,” asserted Mr. Sony.
“PRASAC also deploys ATM, POS, Internet Banking, Mobile Banking and other interbank transfer services such as Fast Payment, CSS, Bakong and Real-Time Fund Transfer. Leveraging these state-of-art financial technology enable PRASAC to increase operational efficiency, increase customer base and extend service outreach at a lower cost, convenient, secure and faster transaction for valued clients,” continued Mr. Sony.
According to Mr. Sony, all products and services offered by PRASAC help to improve the living standards of Cambodian people as they can access to financial services easier at affordable cost. These products also provide convenience for their daily business operations and lifestyle.
He said that, PRASAC will further keep abreast of any developments regarding FinTech and digital finance to well prepare itself to compete successfully in the market and to spearhead greater financial inclusion in Cambodia.
Be informed that you can now transfer from account to account up to USD 100,000 per day for FREE via PRASAC Internet Banking and Mobile Banking conveniently anytime anywhere. Please open savings account at PRASAC today to enjoy a comprehensive bank transaction for free of charge.
Be also noted that as of September 2019, PRASAC has total assets of more than USD 2,900 million, loan portfolio of more than USD 2,500 million, 419 thousand borrowers, total deposit balance of USD 1,720 million, 597 thousand depositors, nationwide office network and ATMs, and 9,000 employees, coupled with 40 library buildings in all provinces in Cambodia.
For any inquiry, please call 023 999 911 or 086 999 911 or visit www.prasac.com.kh