ចែករំលែក
  • 104
  •  
  •  

ទម្លាប់ហាត់ប្រាណជាប្រចាំអាចជួយគ្រួសារទាំងមូលមានទម្លាប់រស់នៅផ្តល់សុខភាពរយៈពេលយូរ និងសុខភាពកាន់តែល្អផង។ យ៉ាងណាមិញដើម្បីឲ្យទម្លាប់នេះបានសម្រេច គួរតែព្យាយាមធ្វើរឿងទាំងនេះ៖

  • រៀបចំកាលវិភាគសកម្មភាពសម្រាប់ហាត់ប្រាណ ៣០នាទី យ៉ាងហោចណាស់ ៣ដងក្នុងមួយសប្តាហ៍។ ពិចារណាទៅលើការលេងកីឡា ការដើរជាគ្រួសារ ឬធ្វើការងារផ្ទះ។
  • ប្រើប្រាស់កាលបរិច្ឆេទដើម្បីរៀបកាលវិភាគ និងតាមដានការហាត់ប្រាណអ្នក និងមើលតើគ្រួសារអ្នកធ្វើការបានដូចម្តេចហើយ
  • មិនត្រូវលុបចោលការហាត់ប្រាណឡើយបើសិនជាមានអ្វីកើតឡើងជាយថាហេតុ។ ចូរមានការបត់បែន និងរៀបកាលវិភាគឡើងវិញ។ 
  • ចូរចែករំលែកទម្លាប់ផ្តល់សុខភាពរបស់អ្នកជាមួយមិត្តភក្តិ និងអញ្ចើញគេឲ្យចូលរួមផង
  • ចូរចាប់ផ្តើមជាមួយនឹងកម្មវិធីរាំដ៏សាមញ្ញ ការដើរជំនួសឲ្យការជិះយានយន្ត ការដើរជាមួយឆ្កែ ឬការជិះស្គីជំនួសឲ្យការញ៉ាំបង្អែម៕
ហាមដាច់ខាតការយកអត្ថបទ ពីវេបសាយ www.health.com.kh ដោយគ្មានការអនុញាតិ បើលោក លោកស្រីត្រូវការអត្ថបទសូមទំនាក់ទំនង 012 267 277

មតិរបស់អ្នក

Please enter your comment!
Please enter your name here