Pregnant woman doing yoga
ចែករំលែក
  • 73
  •  
  •  

ការហាត់ប្រាណគឺសំខាន់ណាស់សម្រាប់មនុស្សគ្រប់រូប ហើយវាក៏សំខាន់ដែរសម្រាប់ស្ត្រីមានផ្ទៃពោះ។ ប៉ុន្តែមានចលនាមួយចំនួនដែលស្ត្រីមានផ្ទៃពោះគឺមិនអាចធ្វើបានឡើយ។តើមានអ្វីខ្លះ?

  1. បើអ្នកមានទម្លាប់ហាត់ប្រាណដោយប្រើម៉ាស៊ីនរត់ នោះពេលដែលអ្នកមានផ្ទៃពោះអ្នកគួរតែបញ្ឈប់ ព្រោះវាអាចប៉ះពាល់ដល់កូនក្នុងផ្ទៃខ្លាំងណាស់។
  2. ការហាត់ប្រាណមួយចំនួនដែលទាក់ទងនឹងការដេក ឬលើកជើងចុះឡើង ក៏អ្នកមិនត្រូវធ្វើដែរ ព្រោះវាអាចធ្វើឱ្យអ្នកវិលមុខ ជាពិសេសវាអាចកាត់បន្ថយឈាមដែលហូរក្នុងស្បូនអ្នកទៀតផង។
  3. បើអ្នកចូលចិត្តជិះកង់ដើម្បីហាត់ប្រាណ អ្នកគួរតែបញ្ឈប់ភ្លាមនៅពេលដែលមានផ្ទៃពោះ ព្រោះវានឹងងាយធ្វើឱ្យអ្នកដួលខ្លាំងណាស់ដោយសារខ្លួនអ្នកមិនសូវមានលំនឹងទេនៅពេលដែលអ្នកមានផ្ទៃពោះ។
  4. អ្នកមិនត្រូវធ្វើការហាត់ប្រាណដោយប្រើចលនាដែលឈរយូរនោះទេ ព្រោះវាអាចធ្វើឱ្យឈាមដែលហូរទៅកូនធ្លាក់ចុះទៅជាតិចជាមុន ដូចនេះវាប៉ះពាល់ដល់កូនអ្នកខ្លាំងណាស់។
  5. អ្នកមិនត្រូវហាត់ប្រាណជាមួយចលនាដែលទាក់ទងនឹងបាល់ទេ ព្រោះវាប៉ះពាល់ដល់អ្នកនឹងកូនខ្លាំងណាស់ ដោយជួនកាល់បាល់អាចប៉ះត្រូវអ្នក ធ្វើឱ្យអ្នកដួលបាន៕

 

 

 

 

 

ហាមដាច់ខាតការយកអត្ថបទ ពីវេបសាយ www.health.com.kh ដោយគ្មានការអនុញាតិ បើលោក លោកស្រីត្រូវការអត្ថបទសូមទំនាក់ទំនង 012 267 277

មតិរបស់អ្នក

Please enter your comment!
Please enter your name here